Tor Arne og hans mannskap hadde brukt konseptet i Sandnes tidligere. NĂ„ fĂžlte de at 18-Ă„ringene i Stavanger var up for grabs. Aase Media ble kontaktet.
FÞrst film Den fÞrste bestillingen var en video allerede fÞr utestedet skulle Äpne. De hadde samlet et russetreff mens oppussing pÄgikk. Dermed ble vÄre fotografer i Aase Media sendt inn pÄ festen for Ä lage en promovideo som skulle brukes ved Äpningen.
Mediabank
Den fÞrste filmen fikk god mottakelse, og de merket effekt. De mÄtte ha mer innhold. Det endte med at Tivoli signerte en Mediabank-avtale som sikret dem video og foto hver eneste mÄned.
Etablert seg Selv om oppstarten var preget av nye eiere og trang Þkonomi, klarte Tivoli Ä utfordre utesteder som Beverly, og har nÄ tatt en plass som en av (kanskje den) stÞrste utelivsaktÞrene for 18- og 19-Äringer. Vi i Aase Media er glade for Ä vÊre med pÄ reisen.