top of page
  • Forfatterens bildeChrister Aase

Digital markedsføring = analyse 📊



For å lykkes med digital markedsføring, må du oppnå en effekt. Denne effekten kan måles, ikke bare ved slutten av reisen, men gjennom hele prosessen, slik at du kan se etter områder for forbedringer. Som med alt annet, det er alltid rom for forbedring. 📈


👇 I denne beskrivelsen er målet salg 👇

Du sender innholdet (bilder og filmer) ned i din digitale "sklie", bruker verktøyene du har, og observerer hvor mye salg som kommer ut i andre enden.


📝 Målbar produktivitet:

Antall innlegg og annonser.


🚦 Målbar trafikkdata:

Hvor mange har klikket seg videre? Hvilke poster sender mest til hjemmeside?


🤝 Målbar konvertering:

Hvor mange innlegg resulterte i 5 nye henvendelser i innboksen vår på LinkedIn eller Facebook? Hvor mange fylte ut kontaktskjema på hjemmesiden sist måned?


🎬 Godt innhold -> Digital produktivitet -> Trafikk -> Konvertering -> Salg. 🚀


bottom of page